Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

V případě zaslání zboží na dobírku kupující potvrzením a odesláním objednávky souhlasí se zasláním účtenky spolu se zbožím.

Doprava a platba

Možnosti dopravy

Terče je možno zakoupit prostřednictvím zásilkové služby nebo osobně na pobočce Jindřichův Hradec.

Cena dopravy se odvíjí od hmotnosti zásilky a je zobrazena při výběru dopravce.
Ceny terčů jsou včetně DPH, poštovné a balné hradí kupující zvlášť.

Způsob dopravy:

Česká pošta, balík do ruky: zboží Vám bude doručeno na Vámi uvedenou dodací adresu.
Dle obchodních podmínek uveřejněných Českou poštou není garantována doba dodání, ale běžně je balík doručen do 2 - 3 pracovních dnů.
Cena dopravy se odvíjí od váhy balíku.

Doprava na Slovensko: V případě zákazníků ze Slovenské republiky zasíláme zboží s hmotností nižší než 10 kg a standardních rozměrů prostřednictvím České pošty za jednotnou cenu 405,- Kč (15 EUR). Objednávky s vyšší hmotností řešíme individuálně.

Doprava mimo ČR a SR. Doprava do zemí mimo Českou a Slovenskou republiku je řešena individuálně. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte telefonicky na číslo +420 728 107 125 nebo e-mailem na suhajek@seznam.cz.

Kupující je povinen převzít objednané zboží při jeho dodání na místě, které určil, v této souvislosti je kupující povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu pro doručení objednaného zboží. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je kupující srozuměn při vyplňování objednávky, a to ještě před jejím závazným potvrzením. Odmítne-li kupující zboží bezdůvodně převzít, je povinen uhradit dodavateli náklady s tím spojené.

Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat stav zásilky (neporušenost krabice, lepící pásky, stav zboží) a je oprávněn odmítnout převzít neúplné nebo poškozené zboží.
Skutečnost neúplné nebo poškozené zásilky je kupující povinen neprodleně oznámit dodavateli, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento do 24 hodin zaslat e-mailem dodavateli. Na pozdější uplatnění poškození zboží způsobené dopravou při převzetí není nárok.

Platební metody

V našem obchodě si můžete vybrat z následujících způsobů plateb:

  • Hotově: Platba v hotovosti při převzetí zboží na pobočce Jindřichův Hradec.
  • Dobírka: Platba v hotovosti při doručení zboží kurýrní službou na fakturační nebo doručovací adresu uvedenou v objednávce.
  • Převodem na účet: Platba předem na bankovní účet. Zboží bude odesláno až po převodu částky na účet.

Pro obchodníky nabízíme výhodné velkoobchodní podmínky.